Wednesday, May 6, 2009

~~...aku masih beruntung...~~

aku masih beruntung YA ALLAH....~
walaupun hati ini sedih....
aku masih mendapat nikmat kesihatan daripada MU...

aku masih beruntung ya ALLAH....~
walaupun rakan-rakan x de bersame....
aku masih ade dr MU ya robb....

aku masih beruntung ya ALLAH....~
walaupun aku tidak seberjaya macam orang lain....
namun hati ini ade mase untuk bersamaMU selalu....

aku amat beruntung ya ALLAH....~
dilahirkan dalam islam....
dilahirkan oleh ibu yang beragama islam....

aku amat beruntung ya robb....~
aku masih lg dikurniakan dua belah tgn...
untuk aku menadah tgn berdooa padaMU....

aku amat beruntung ya ALLAH....
kerana hatiku ini selalu merindukanMU....

masyaALLAH, ALLAH hu robbi....
betape besar nikmatmu yaALLAH....
yang KAU kurniakan padaku....

aku sdg mengharungi ujian drMU ya ROBB...
maka ya ALLAH....
kuatkanlah hatiku....
cekalkanlah hati ini....
bia hati ini tahu, pengalamanlah yang mematangkan diri....
subhanaallah... tabahkan aku ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment