Monday, May 11, 2009


Siapa-siapa yang meninggalkan sesuatu demi Aku,

Aku berikan padanya, lebih dari cukup Siapa-siapa yang menginginkan keredhaan-Ku,



Aku pun akan menginginkan apa-apa yang dingininya

Siapa-siapa yang bertindak dengan mengandalkan kekuatan-Ku,



maka akan Ku lunakkan besi baginya
Orang yang mengerjakan maksiat, tidak akan Ku buat mereka berputus asa dari rahmat-Ku



Jika mereka bertaubat kepada-Ku, maka Aku akan menjadi kekasih mereka,
sebab Aku mencintai orang yang bertaubat dan mensucikan diri



jika mereka tidak bertaubat kepadaku,
maka Aku akan menjadi tabib bagi mereka,



Aku berikan cubaan untuk membersihkan mereka dari berbagai aib
Dan siapa-siapa yang lebih mementingkanKu dari selain-Ku,



maka Aku akan lebih mementingkannya dari orang lain
**masyaALLAH, subhanallah..maha arohman wa rohim ENGKAU ya robbi..

No comments:

Post a Comment